Chance The Rapper’s روز بزرگ آنطور که او می خواست با هواداران طنین انداز نشد. ارتعاشات مقدس تر از تو ، لزوماً به همان شکل برخورد نمی کنند اسید رپ یا کتاب رنگ آمیزی انجام داد نظریه های زیادی درباره کمبود آلبوم وجود داشت ، اما جمعه گذشته مشخص شد که دلیل اصلی آن این بود که مدیر سابق وی ، پت کورکوران ، درگیر این روند نبوده است ، حداقل این چیزی است که در دادگاه گفته شد .

پیچفورک از دادخواست 3 میلیون دلاری کورکوران علیه Chance The Rapper و مدیریتش به دلیل نقض قرارداد و موارد دیگر خبر داد. در این دادخواست ادعا شده است كه شانس پس از اجرای عملکرد خیره کننده روز بزرگ که ظاهرا شانس بدون اطلاع پت اعلام کرد. به علاوه ، عدم موفقیت در واقع در سفر برای حمایت از جاده روز بزرگ که چنس در ابتدا گفت به دلیل تولد فرزند دوم او بوده است. پت ادعا کرد تور به دلیل “فروش کم بلیط و پیش بینی ضعیف برای حضور” لغو شده است.

مبلغ 3 میلیون دلار از این دادخواست مربوط به کمیسیون هایی است که کورکوران می گوید مدیون Chance The Rapper است اسید رپ ، کتاب رنگ آمیزی ، و روز بزرگ، و همچنین پول بدهی از Live Nation Touring و تلاش های Chance در ریتم + جریان.

نماینده ای برای Chance The Rapper در بیانیه ای به Pitchfork با شلیک کت و شلوار کورکوران ، این اتهامات را “ساختگی” و “خودپرداز” خواند.

“آقای کورکوران شکایتی را برای ادعای کمیسیون پرداخت نشده تقدیم کرده است. در واقع ، آقای كوركوران به همه كمسیون هایی كه از نظر قانونی از آنها برخوردار است ، پرداخت شده است. بیشتر این شكایت شامل ادعاهای خودفروخته و ساختگی است كه كاملاً بی ارتباط با در این بیانیه آمده است: ادعای آقای كوركوران برای كمسیون ها و به طور آشكار شامل تلاش محاسبه شده ای برای جلب توجه است. این ادعاها كاملاً فاقد شایستگی است ، به شدت توهین آمیز است و ما در متن دادرسی به آنها پاسخ خواهیم داد.

ما در مورد چگونگی بروز این امر به شما اطلاع می دهیم.

[Via]