هفته گذشته بنی بنی قصاب هنگام سرقت مسلحانه در دالاس ، تگزاس از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت. در حالی که هواداران زیادی قابل درک بودند ، Westside Gunn به سرعت تأیید کرد که بنی در حال ترمیم است ، به طور موقت از حاشیه رانده است اما با این وجود در مسیر بهبودی است. اگرچه بنی در این مورد نسبتاً ساکت بوده است ، اما به نظر می رسد که او زمان کمی را برای بازگشت به عقب هدر داده است ، و این یک تصویر اخیر در صفحه توییتر خود نشان می دهد.

در وسط گان بنی

بنت راگلین / گتی ایماژ

از نگاه آن ، به نظر می رسد بانی صندلی چرخدار آن را در کنار یکی از مهمان نوازترین رپ ها نگه داشته است: ریک راس ، مدیرعامل ، غزل سرای و پرستار بداهه. اگرچه بسیار بعید است که او در آن جبهه ثبت نام کرده باشد ، اما حالت کنار تخت او کاملاً شگفت انگیز به نظر می رسد. در حقیقت ، به نظر می رسد که او قصاب را بیش از همه در ملک مجلل خود راحت نگه داشته و این سوال را برای ما ایجاد کرده است که آیا رنزل از یک غزل سرای گریسلدا برای یک جشن مجلل شکرگذاری میزبانی خواهد کرد؟

در حالی که هدف واقعی از این دیدار مشخص نیست – به خوبی می تواند یک مورد ساده باشد که دوستان برای برخی از رفاقت های قدیمی به هم پیوند می خورند – دشوار است تصور کنید که این همکاری حداقل به عنوان یک موضوع مطرح شده باشد. از این گذشته ، راس در آلبوم جدید خود نشسته است اشعار معنی: ثروتمندتر از من همیشه در حال حاضر برای اکران در ژانویه به صف شده اند و دیدن اینکه بنی برای چند میله سرگرم می شود جای تعجب نخواهد داشت. فقط با توجه به اینکه روزای استعدادهای خود را به بنی بنیاد قرض می داد ، احساس راحتی می کرد بار اثبات آهنگ “کجا می خواهم بروم” تصویر پیوند آنها را در زیر بررسی کنید و مطمئن باشید که عشق شکرگذاری را برای قصاب و رئیس ارسال خواهید کرد.