ما از زمان آپریل جونز و فیز چیز زیادی در مورد آنها نشنیده ایم عشق و هیپ هاپ هالیوود درام فروکش کرد. در حالی که وضعیت رابطه آنها نامشخص است ، آپریل چند سنگ قیمتی در مورد نحوه بروز رابطه عاشقانه خود با هم گروه گروه سابقش به اشتراک گذاشت و او نشان داد که او اولین حرکتی است که انجام داده است. دنیا تماشا می کرد که مادر فرزندان اوماریون عاشق خواننده B2K همکار او شده است و اکنون این ستاره واقعیت جزئیات نحوه تغییر رابطه از دوستان به عاشقان را شرح می دهد.

آپریل جونز در حال گفتگوی زنده با طرفداران بود که بیننده ای از او پرسید که با چه کسی “ضربه” خورده است یا با او رابطه جنسی برقرار کرده است. وی با استفاده از نام کوچک فیز گفت: “یکی از کسانی که من به او ضربه زدم Dreux بود.” “این به من بود. این خواهد بود … شما در مورد آن خواهید شنید. اما ، این به من بود. منظورم این است که او نیز قبول کرد. من فقط می گویم ، این فقط مانند ، مردی به من نزدیک می شود و مانند “بله ، من این را می خواهم.” گاهی اوقات زنان می گیرند [the] رهبری. گاهی اوقات زنان مانند ، “یو ، من می خواهم که. شما می خواهید آن را به من بدهید یا نه؟ منظور من این است. فقط این نیست که یک مرد روی شما فشار بیاورد و شما را دوست داشته باشد. اگر چیزی بخواهم ، پریود می شوم. “

وی افزود که تا آنجا که به “BD” یا “عزیزم بابا” مربوط می شود ، گفت که او کسی است که “بر آن فشار آورد”. در حالی که او درباره زندگی خصوصی خود صحبت می کند ، 20 دقیقه زنده را در زیر تماشا کنید.

https://www.youtube.com/watch؟v=uqF5Uq-xi0o