کسانی که با موسیقی The Game آشنایی دارند ، احتمالاً از سختی هایی که او در طول دوره حضور خود با آن روبرو شده است آگاهی دارند ، شیوه زندگی که در نهایت منجر به بستری شدن وی در بیمارستان به دلیل اصابت گلوله در سال 2001 شد. از آن زمان به بعد ، گیم تصمیم گرفت با سر شیرجه به دنبال یک حرفه رپ باشد ، گوش دکتر Dre را گرفت و اولین رپر کامپتون شد که با Aftermath Entertainment قرارداد بست. از آن زمان ، گیم 9 آلبوم استودیویی را تحویل داده است ، از جمله تلاش خود در سال 2019 متولد 2 رپ ، که کمی بیشتر از یک سال پیش در ماه نوامبر وارد شد.

بازی

Kevork S. Djansezian / گتی ایماژ

همه مواردی که در نظر گرفته شده است ، یک رکورد سواری برای رپر افسانه ای بوده است – مطلبی که وی ترجیح داد با یک پست صمیمانه در اینستاگرام به شریک دیرینه خود سونیک ، که در اینستاگرام با نام MoneyGangWorldwide شناخته می شود ، تأمل کند. بازی “40 سال ، 4 گذرنامه ، 15 سفر به دور دنیا و ما هنوز هم اینجا هستیم.” “چگونه می توانیم از باند بانگی ، بارگیری کلیپ در اسلحه ، تیراندازی ، سرقت اتومبیل ، مبارزه با گاز ** در سرتاسر LA به تلفن صحبت کنیم تا داغترین سریال های جدید Netflix & HBO MAX چیست؟”

وی ادامه داد: “با اطمینان می گوییم که ما آن را برودی ساخته ایم. من امروز بهترین روز ممکن را برای شما آرزو می کنم.” “پروردگار می داند که تو لیاقت آن را داری. چقدر من یک سال دیگر 40 ساله می مانم و تو 41 سال دیگر …. 2 هفته پیش من بزرگتر از تو بودم اما از آنجا که بمب گذاری در جهان توسط رونا انجام شد ، من فقط رفته ام از این چشم پوشی کنم سال & 41 ساله شوید در سال 2021 lmaoooo. “

علیرغم اینکه در حافظه اخیر دچار چند عقب گرد شده است ، واضح است که بازی همچنان مات و مبهوت باقی مانده و به حفظ دیدگاه مثبت در زندگی اختصاص داده است. آخرین پست The Game را در زیر بررسی کنید و مطمئن باشید که به خاطر شکست دادن شانس و موفقیت در بازی رپ ، عاشق این دو نفره کامپتون هستید.