هواداران بوکس تحت تأثیر مسابقه نمایشگاهی اخیر مایک تایسون با روی جونز جونیور قرار نگرفتند ، اما آیرون مایک هنوز آماده بازگشت به رینگ است. اسطوره بوکس دستکش های خود را دوباره بند می بندد ، زیرا توسط Evander Holyfield تایید شده است که دو دشمن سابق دوباره به هم می پیوندند. در سال 1997 ، پس از آنكه تایسون در طی یك مسابقه بخشی از گوش هولیفیلد را قطع كرد ، تایسون و Holyfield درگیر یكی از بدنام ترین دوره های تاریخ بوكس ​​شدند. آنها از آن زمان دست داده اند و نرده ها را اصلاح کرده اند و به نظر می رسد که این بار با خصومت کمتری در حلقه به یکدیگر خواهند پیوست.

مایک تایسون ، ایواندر هولفیلد ، فایت ، TMZ
مایکل تالبرگ / همیار / گتی ایماژ

هوليفيلد به گفت: “ما قطعاً مکالمه داشتيم TMZ Sports. “به نظر می رسد که اتفاق خواهد افتاد.” از نماد بوکس س askedال شد که آیا پیامی برای ارسال به مایک دارد؟ “بیایید این کار را انجام دهیم ، عزیزم … به همین سادگی. بیایید این کار را انجام دهیم. این تنها پسری است که می بینم مردم می خواهند. اگر شما این کار را می کنید ، این کار را برای مردم انجام می دهید و هدف مردم است. این مردم هستند که اوضاع را دور می زنند. “

هولفیلد اضافه کرد که اگر این یک رویداد بسیار پر تقاضا نبود ، او حتی زحمت نمی کرد. وی گفت: “من فکر می کنم این یکجا خواهد شد.” “فقط کمی بیشتر وقت. من بسیار سپاسگزارم که شروع به آماده سازی آن کردم.” Holyfield اطمینان دارد که جنگ با تایسون در سال 2021 اتفاق خواهد افتاد. در زیر صحبت های Holyfield درباره تایسون را مشاهده کنید.