Azealia Banks سابقه طولانی دارد که مردم را بیرون می کشد و در رسانه های اجتماعی حرف هایش را می زند. در این مرحله ، ما انتظار کمتری از او نداریم. آخرین استخوان او برای انتخاب با خالق وب سایت خبری سرگرمی برجسته بود ، اتاق سایه، آنجلیکا نواندو. بانک ها در مورد یکی از آنها اظهار نظر تندی کردند اتاق سایهپست های اینستاگرامی ، نوداندو به دلیل عدم کار کافی برای نیجریه.

“سایه بان توسط یک زن نیجریه ای اداره می شود که بیش از هر کاری با سیستم عامل خود وسواس داشته باشد که سیاه پوستان آمریکایی را تحقیر کند تا موضوعاتی مانند SARS و بوکوحرام را که باعث آزار کشورش می شود ، روشن کند. مطمئناً سیاه پوستان در اینجا موضوعاتی دارند ، اما وضعیت در نیجریه DIRE است. ” “او شهامت جنگیدن برای خود را ندارد. او از رسانه های سیاه پوست آمریکایی استفاده می کند تا حواس خود را از میزان واقعی طرح دعوی سیاسی ناتوان کند.”

وی ادامه داد: “او یک خوک بی فایده است. چرا کسی چربی خود را به ما می دهد که درباره ما بگوید؟ Lmao. آفریقایی آمریکایی ها خیلی بهتر از این رفتار می کنند و او می خواهد یکی از ما باشد که خیلی خنده آور است” .

“من نمی توانم از نژاد نیجریه باشم و این واقعیت را نادیده بگیرم که چین بودجه بوکو حرام و گروه های دیگر را برای ایجاد وحشت در نیجریه و شهروندانش تأمین می کند ، در حالی که من در شکم پرستی خود نشسته ام و از غذای مسموم آمریکایی ها استفاده می کنم در حالی که مردم من در خاک مقدس می میرند. او یک خوک بی فایده است. ” نواندو هنوز به اظهارات بانک پاسخ نداده است.