اسمیت ها همیشه در تلاشند تا ادویه را ادامه دهند بحث میز قرمز، و آنها با اولیویا جید در حال گرم کردن هستند. در روز سه شنبه (8 دسامبر) ، دختر خانه کامل Lori Loughlin ستاره و Mossimo Giannulli طراح مد برای اولین بار در مورد رسوایی پذیرش دانشگاه که هر دو پدر و مادر او را در پشت میله های زندان قرار داد صحبت خواهند کرد.

اولیویا جید هنگام اعلام ظاهر خود در یک پست اینستاگرامی به اشتراک گذاشت: “از شما تشکر می کنمjadapinkettsmithadriennebanfieldnorriswillowsmith برای اینکه من را سر میز آوردید تا بتوانم برای اولین بار تجربه خود را به صورت عمومی به اشتراک بگذارم.” جادا پینکت اسمیت همچنین با انتشار تیزر در اینستاگرام خود نوشت: “oliviajade اکنون پس از گرفتار شدن در وسط یکی از بزرگترین رسوائی های رشوه در مدرسه ، سکوت خود را می شکند. اکنون که پدر و مادرش لوری لوگلین و موسیمو جیانولی در زندان کوتاه مدت به سر می برند شرایط شرکت آنها در رسوایی … اولیویا جید احساس کرد وقت آن رسیده است که صحبت کند. “

لوری لوفلین و موسیمو جیانولی پس از مشخص شدن پرداخت 500K دلار برای اطمینان از ورود به دانشگاه كالیفرنیای جنوبی برای دو دختر خود ، اولیویا جید و ایزابلا رز ، درگیر این رسوایی شدند. آنها برای تیم خدمه قایقرانی جذب شدند ، حتی اگر اولیویا و ایزابلا هرگز این ورزش را انجام نداده بودند. پس از تفهیم اتهام ، لوری و موسیمو بی گناه بودن خود را پذیرفتند ، اما سرانجام پس از معامله ، درخواست خود را تغییر دادند.

انتظار می رود این بازیگر در این ماه آزاد شود در حالی كه شوهرش تا آوریل زندانی است.