در ماه مه سال 2019 ، زمانی که جوینر لوکاس در میان بازی های خود بود بیش فعالی آلبوم تکه تکه ، رپ با تحریک یک ویژگی رمز و راز برای آهنگ “داعش” خود هیجان زد. با توجه به اینکه ام و جوینر اخیراً در “تو خوش شانس” همکاری کرده بودند که اولین دوئت رسمی بین این دو متن ترانه سرا را رقم زد. به طور طبیعی ، بسیاری انتظار داشتند که امینم لطف را پس دهد و نظریه های مربوط به “داعش” وی به سرعت دنبال شد. با انتشار این آهنگ ، مشخص شد که میهمان رقیب سابق جوینر ، منطق است و این نشان دهنده پایان دادن به آنها است گوشت گاو یک بار برای همیشه.

جوینر لوکاس امینم

پاراس گریفین / گتی ایماژ

در حالی که بسیاری از آنها به طور مساعدی به شیمی موسیقی جوینر و منطق پاسخ دادند – نمونه ای از این موارد ، آهنگ اخیراً یک پلاک پلاتین را تأمین کرده است – به نظر می رسد که بیش فعالی رپر در اصل برنامه های دیگری داشت. در واقع ، او اخیراً به صفحه فیس بوک خود فاش کرد که امینم در واقع برای حضور در “داعش” بود ، و شرایط را به شرح زیر تجزیه کرد.

او شروع می کند: “واقعیت جالب”. “در ابتدا قرار بود كه Eminem در داعش باشد. من یك ماه منتظر آیه او بودم اما در آن زمان او آلبوم خود را تمام می كرد و نمی توانست به من تاریخ بدهد. پس از آنكه با منطق جبران كردم او مرا به خانه خود دعوت كرد و من آن را برای او بازی کردم. او دیوانه شد و آن را در همانجا ناک اوت کرد. این رکورد سال آینده 2 برابر پلاتین خواهد بود. لول دیوانه درست است؟ “

اگرچه گرفتن یک پست جالب بود-کامیکاز من در حال کار بر روی “داعش” هستیم ، به راحتی می توان گفت که منطق به جای او کار می کند. نیازی به ذکر این واقعیت نیست که این همکاری همچنین منجر به پایان دادن به یک خصومت دردسرساز شد ، در حالی که هر دو طرف در مسیرهای مختلف شلیک می کردند. با تشکر از توانایی دیپلماتیک یک رویس دا 5’9 “، با این حال ، جوینر و منطق نه تنها به عنوان همکار ، بلکه به عنوان دوستان توانستند جلو بروند.

واقعیت سرگرم کننده …. در اصل قرار بود Eminem در داعش باشد. من یک ماه منتظر آیه او بودم اما در آن زمان او …

ارسال شده توسط جوینر لوکاس در یکشنبه ، 15 نوامبر 2020