در طی مراحل ابتدایی همه گیری ، “آخرین رقص” بلافاصله به یک ضربه بزرگ در میان طرفداران ورزش تبدیل شد ، زیرا آنها دیدند یک مستند عمیق که کار مایکل جوردن را با شیکاگو بولز روشن می کند. در حالی که این مستند بسیار سرگرم کننده بود ، برخی از مردم احساس می كردند كه جردن هم تیمی های خود را زیر اتوبوس می اندازد و او سعی می كند تا هرچه بهتر خودش را نشان دهد. به دنبال این مجموعه 10 قسمتی ، شایعاتی مبنی بر “همزبان بودن” هم تیمی های سابق مانند اسکاتی پیپن توسط بازیگرانشان وجود داشت.

در مصاحبه جدید با گاردین ، ​​پیپن در مورد “آخرین رقص” و احساس او نسبت به کل ماجرا صحبت کرد. پیپن خاطرنشان کرد که در مورد این مستند با اردن روبرو شده و ابراز نارضایتی کرده است. افسانه گاوها همچنین ادعا کرد که این مستند نتیجه معکوس جردن را داد زیرا وی را شبیه به یک ستمگر جلوه می داد.

مایکل جردن

آدام دیوی / تصاویر PA از طریق گتی ایماژ

“من فکر نمی کنم این از نظر تعریف واقعی آنچه در یکی از بزرگترین دوره های بسکتبال ، بلکه توسط دو نفر از بزرگترین بازیکنان انجام شده ، نیز دقیق بود. و حتی می توان آن را کنار گذاشت و گفت بزرگترین تیم از همه زمان ، “پیپن گفت. “من فکر نمی کردم که این موارد در این مستند برجسته باشد. من فکر می کردم این بیشتر در مورد مایکل است که سعی می کند خود را بالا ببرد و جلال بگیرد. من فکر می کنم این موضوع نیز تا حدی نتیجه داد که مردم فرصتی پیدا کردند تا ببینند مایکل از چه شخصیتی برخوردار است. […] “من به او گفتم که من خیلی از آن راضی نیست. او آن را پذیرفت. او گفت ، “سلام ، حق با توست”. تقریباً همین بود. “

پیپن یکی از 50 بازیکن برتر تاریخ NBA است و به عنوان دست راست جوردن ، در طول سالها مورد بی احترامی قرار گرفته است. واضح است که وی احساس می کرد “آخرین رقص” نسبت به نامش بی احترامی بیشتری می کند و باید به آن پایان دهد. امیدوارم که این مستند لطمه زیادی به روابط آنها نزده باشد.

مایکل جردن و اسکاتی پیپن

اخبار ورزشی از طریق گتی ایماژ از طریق گتی ایماژ

[Via]