تماشایی اسمیت زیبا از ریکی ، به طور دائمی از داشتن کلیه اقامتگاه های دنیای دیزنی در فلوریدا منع شده است. با این حال تعجب آور نیست ، زیرا می بینید که خواننده رپ به دلیل تعرض به یکی از کارمندانش دستگیر شده است.

مطابق با TMZ ، اسمیت دوشنبه گذشته در صف ایستاده بود تا سوار شود ، هنگامی که ادعا شد عطسه ساختگی ساخت و گفت: “ویروس کرونا” – احتمالاً به عنوان یک شوخی. متأسفانه ، با توجه به فاجعه عظیم COVID-19 در ایالات متحده رخ داده است ، یکی از کارمندان دنیای دیزنی که در این نزدیکی ایستاده بود ، شوخی خود را سرگرم کننده نمی داند. او به رپر نزدیک شد تا در مورد شوخی قابل توهین آمیز خود با او مقابله کند و بحث و جدال داغی بین این دو درگرفت.

گفته می شود كه كارمند از اسمیت خواسته است كه از خط خارج شود – وقتی كه اسمیت تصمیم گرفت زمان مناسبی برای پرتاب دست باشد ، به بازوی خود برسد تا او را از منطقه مسدود كند. او ادعا شده است که مشت را در ناحیه فک / معبد مشت کرده است. هنگامی که پلیس وارد شد ، پسر اسمیت ادعا کرد که پدرش هنگامی که تعادل خود را از دست داد ، “به طور تصادفی” به کارمند ضربه زد. اما طبیعتاً این بهانه تحمل نکرد و وی در محل دستگیر شد. دیزنی بدون انتظار برای دیدن نتیجه حقوقی این اختلاف ، اسمیت را از بازگشت هرگز به هر یک از املاک خود منع کرد.


دفتر کلانتری اورنج کانتی

[via]