استفان آ. اسمیت به لطف سخیف بودن و امتناع از اعتراف به اشتباه او همیشه یکی از قطبی ترین چهره ها در رسانه های گفتگوی ورزشی بوده است. اسمیت همچنین به یک الگوی رفتاری زنده تبدیل شده است زیرا بسیاری از کلیپ های او به روشهای بسیار خنده دار مورد استفاده قرار گرفته است. در حقیقت ، اگر شما یک کاربر مکرر توییتر هستید ، احتمالاً نام Burner استفان A. اسمیت را شنیده اید که یک حساب اختصاصی برای ارسال همه موارد مربوط به استفان A. است.

اسمیت طی چند سال گذشته نسبتاً به انتقام گیری از بازیکن دفاع Browns Baker Mayfield انتقاد داشته است و در حالی که دیروز بیکر در یک پیروزی مقابل تیتان ها یک بازی 4 تاچ تاون داشت ، به نظر نمی رسد اسمیت علاقه ای به عذرخواهی داشته باشد. با وجود رکورد 9-3 براون ها ، اسمیت قاطعانه ابراز داشت که QB به او کافی نشان نداده است و او باید در آخرین بخش این فصل خود را ثابت کند.

اسمیت قبل از اینکه اعتراف کند ماکس کلرمن در حد متوسط ​​است . “برخی از برنامه ها در این برنامه وجود دارد که برابر بالتیمور ، مقابل غول ها قرار می گیرند. بیایید ببینیم او چه کاری انجام می دهد.”

با توجه به مرحله پلی آف ، Browns مانند تیمی است که باید مردم را غافلگیر کند و اگر میفیلد بتواند در یک بازی پلی آف پیروز شود ، مطمئنا اسمیت عذرخواهی خواهد کرد.

استفان اسمیت

نیک کامت / تصاویر الماس از طریق گتی ایماژ