اراذل و اوباش جوان همه چیز در مورد پوشیدن مردم خود است. خواننده رپ در واقع به لیل بیبی پول پرداخت تا موسیقی را شروع کند و اکنون او یکی از بزرگترین رپرهای کره زمین است. واضح است که ، توگ به سادگی می خواهد افراد پیرامون خود را به سعادت برساند.

جریکا کارلا اخیراً در فاکس سول حضور پیدا کرد میکس جایی که او به یک سری از موضوعات از جمله حرفه موسیقی و رابطه او با Thugger فرو رفت. اگرچه در روابط آنها چند فراز و نشیب وجود داشته است ، توگ همیشه در گوشه او باقی مانده است. او فاش کرد که یک بار ، یانگ اوگ کل موجودی مجموعه لباس شنای خود را برای اهداف انگیزشی خریداری کرد.

او گفت: “یک بار ، من به تازگی مجموعه لباس شنای خود را منتشر کردم ، دوست داشتم – من مقدار زیادی صرف موجودی کالا کردم ، مانند پس انداز پولم. و او آنجا رفت و همه موجودی من را خرید.” او فاش کرد که در ابتدا به نوعی عصبانی شده است زیرا می خواست موجودی خود را بدون کمک برگرداند. اما ، بعداً او آمد تا قدر این ژست را بداند. “این معنی زیادی داشت زیرا انگیزه من بود که واقعاً می خواهم آن فروش را بدست آورم.”

علی رغم واکنش شدید Thug ، وی گفت که او اصرار دارد که قرار دادن باتری در پشت او است تا سخت تر شود. کلیپ زیر را ببینید Karlae حرکات عاشقانه Thug را در حدود 6 دقیقه صحبت می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=ODLpWNNwriw