Bow Wow به تازگی برای اولین بار در Clubhouse به لیست افراد مشهور پیوسته است و اطمینان حاصل کرده است که مقداری چای مهم در این کار ریخته است. در 6 دسامبر ، در حالی که در مورد شهرت کودکی و اولین کار خود صحبت کرد ، خواننده رپ 33 ساله “Let Me Hold You” به طور عادی اجازه داد که لیل وین و سولانژ نولز درگیر رمانتیک شوند. تنها ارتباطی که ما می دانیم این دو بوده اند به بهانه های مربوط به موسیقی بوده است ، مانند زمانی که آنها در آهنگ “دیوانه” سولانژ همکاری کردند.

وی این موضوع را به گونه ای ذکر کرد که گویا رابطه ای که قبلاً هرگز نشنیده بود ، اطلاعاتی شناخته شده بود. او نمی دانست ، او با آن لکه دفن شده شنوندگان را کاملاً بی احتیاط می کرد. پس از انداختن این بمب ، او همچنان در مورد حرفه خود در موسیقی صحبت می کند مانند اینکه او به طور تصادفی از رابطه احتمالی Tunechi با Solange رونمایی نکرد – رابطه ای که آنها می توانستند داشته باشند موفق به مخفی نگه داشتن چه کسی می داند چه مدت است.

با خیال راحت می توانیم فرض کنیم که قایق لیل وین و سولانژ حرکت کرده است و در حال حاضر هیچ مشکلی بین این دو اتفاق نمی افتد ، زیرا وین مدت مدیدی است که با دوست دختر مدل خود ، دنیس بیدوت محبوب است.

طرفداران به دنبال ظاهر Bowhouse Wow Clubhouse به توییتر رفتند تا واکنش های خود را به اشتراک بگذارند و تأیید کنند که خبر چقدر تکان دهنده است.