رابطه جنجالی فیوچر و مادر یکی از فرزندان وی همچنان ادامه دارد. خواننده رپ و مدلی به نام الیزا رینگ در درگیری حقوقی طولانی مدت بر سر دختر خردسال خود بوده اند و رفت و برگشت پر از درام برای مخاطبان عمومی پخش شده است. در ماه سپتامبر ، به اشتراک گذاشته شد که الیزا 3200 دلار در ماه برای حمایت از کودک اعطا می شود ، اما گزارش هایی وجود دارد که او به دنبال افزایش از دادگاه ها است. روز دوشنبه (30 نوامبر) ، الیزا در پست اینستاگرامی خود در Future با یک لگد زنی روبرو شد و در آنجا اظهار داشت که مادرش از دخترش غافل شده است.

در استوری اینستاگرام خود ، الیزا یک یادداشت مجدد را دوباره منتشر کرد که در آن نوشته شده است: “مادربزرگ در سمت بابا هرگز نمی خواهد بچه را بدست آورد … TH SH REALIST SH * T EVER SEENEN … پدر و تمام خانواده او که ضرب و شتم می کند.” الیزا چند کلمه از خودش اضافه کرد: “مثل مادر مثل پسر”.

از زماني كه اليزا و اخبار پدر پدر فرزند او را مطرح كردند ، تعداد زيادي اتهامات بين Future و Eliza برده شده است. وی ادعا می کرد که پدر بودن را انکار می کند تا زمانی که آزمایش DNA ثابت کرد که او پدر این دختر کوچک است و گزارش هایی مبنی بر درخواست الیزا در ازای هر ماه بیش از 50 هزار دلار برای حمایت از وی وجود دارد. همچنین اخباری مبنی بر اینکه فیوچر می خواست الیزا تحت معاینه سلامت روان قرار بگیرد و در حالی که به نظر می رسد این دو با هم اختلاف دارند ، فیوچر با دوست دختر شایعه جدید خود ، دس دیور ، در شبکه های اجتماعی دیده شده است.