اگرچه Future شهرت خود را نسبت به احساسات جدا کرده است ، نتیجه ای که عمدتاً از طریق غزل و رفتار عمومی وی در مورد موم به دست آمده است ، WIZRD که خود را معرفی می کند بدون قلب نیست. در حقیقت ، Future به ادای احترام مداوم به دوست و جانشین پرستار خود ، Juice WRLD پرداخته است ، که کمی بیش از یک سال پیش تا به امروز در اثر مصرف بیش از حد تصادفی درگذشت.

Juice WRLD Future

اسکات دادلسون / گتی ایماژ

در سال 2018 ، Future and Juice WRLD در واقع متصل به ساخت یک آلبوم کامل ، مبهم بودند WRLD در مورد مواد مخدر ، که در آن آنها شروع به توسعه شیمی امیدوار کننده در مورد موم کردند. با آینده در اواسط سی سالگی و Juice در اوایل بیست سالگی ، تا حدودی یک پویایی مربی-دانش آموز بین این دو هنرمند وجود داشت. در حقیقت ، Future به شدت مضطرب از این تصور به نظر می رسید که شعرهای متداول او در مواد مخدر ، Juice را به آزمایش لاغر الهام می دهد.

فیوچر ، در صحبت با رولینگ استون در پروفایل 2019 درباره “گفت:” وقتی او به من گفت ، من مثل “اوه گه. چه لعنتی کرده ام؟” WIZRD. “این واقعا من را آزار داد. خیلی آزارم داد. بیشتر از این فکر می کردم وقتی این حرف را به من گفت آزارم می دهد. فکر نمی کردم به این چیزها اهمیت بدهم. چهار سال پیش ، من شاید اهمیتی نمی دادم اگر او به من گفت: “اوه ، این خوب بود که می نوشی.” حالا مثل این است ، “اوه گه.” چه تعداد از دانش آموزان کلاس ششم دیگر برای نوشیدن بدون چربی تأثیر گذاشتم؟ ”

امروز ، آینده با برگزاری جشن همکاری جدید بعد از مرگ Juice با The Kid Laroi “Reminds Me Of You” لحظه ای به سوگ از دست دادن همکار جوانش پرداخت. فیوچر می نویسد: “#LLW Legendary on All Level … u kid بچه روزمره را جشن بگیرید.” “آب میوه هنوز هم کلاسیک های امروزی را رها می کند. افسانه ها هرگز نمی میرند.”

پیام Future را در زیر بررسی کنید و مطمئن شوید که دوباره از آلبوم همکاری آنها بازدید می کنید WRLD درمورد مواد مخدر درست همین جا.