رسماً آن زمان از سال است …

بسیاری از ما به دلیل همه گیری همه حتی به خارج از کشور نمی رویم ، اما متوجه خواهید شد که اگر به معنای واقعی کلمه به هر جایی بروید ، با موسیقی تعطیلات بمباران خواهید شد. شکرگذاری احساس می کند که برای همیشه قبل بوده و دسامبر آغاز شده است ، این بدان معناست که ، نه تنها به طور رسمی فصل قوس ها است ، بلکه زمان آن فرا رسیده است که همه آهنگ های تعطیلات مورد علاقه (و حداقل مورد علاقه) خود را گوش دهیم.

نترسید بپذیرید که حداقل برای یکی از این آثار کلاسیک بی انتها نقطه نرم و لطیف دارید زیرا ، ظاهراً ، بسیاری از کشورها نیز چنین می کنند. به روزرسانی رسمی Billboard Hot 100 این هفته شامل سه آهنگ کریسمس در 10 آهنگ برتر است که بسیار وحشی است.

البته ، آهنگ شماره 1 همچنان توسط 24kGoldn و iann Dior “Mood” باقی مانده است ، که در مقابل چشمان ما به ستاره های واقعی پاپ تبدیل می شوند. طی دو ماه گذشته در آن نقطه خاموش و روشن نشسته است ، بنابراین جای تعجب نیست که ببیند موقعیت خود را از بالا پس گرفته است. بعد از موقعیت قطب ، همه چیز به عصای آب نبات و تخم مرغ می رود ، با ماریا کری با ضرب آهنگ “All I Want For Christmas Is You” به موقعیت شماره 2 رسید. آیا کسی تعجب کرده است؟

https://www.youtube.com/watch؟v=aAkMkVFwAoo

در به روزرسانی این هفته ترکیبی سالم از موسیقی کریسمس و برنامه ریزی منظم وجود دارد ، با “موقعیت” های آریانا گراند قبل از “Rockin ‘Around The Tree Tree” از برندا لی ، شماره 3 را گرم نگه می دارد تا ما را به شماره 4 برگرداند. . Bad Bunny ، Drake و Justin Bieber با “Jingle Bell Rock” ساخته بابی هلمز در جایگاه 9 قرار می گیرند.

فکر می کنید نمودارها در تمام ماه به این شکل خواهند بود؟ لحن تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟