کلسی نیکول مشهورترین دوست سابق مگان تی استالیون است. در آغاز سال جاری ، این دو جدایی ناپذیر بودند و دائماً در کنار هم در عکس ها ظاهر می شدند و به عنوان یک واحد در مهمانی ها شرکت می کردند. آنها ظاهراً نزدیک بودند. پس از آن ، در ماه ژوئیه ، پس از شلیک مگان به پای یک مهمانی خانگی در تپه های هالیوود ، همه چیز به خاک تبدیل شد. کلسی شاهد آنچه که اتفاق افتاد بود ، دهان خود را در مورد همه چیز بسته نگه داشت در حالی که مگان ادامه داد تا توری لانز را به شلیک اسلحه به او متهم کند.

ماه ها از این حادثه تلخ گذشته است و ما هر دو طرف داستان را شنیده ایم ، اما کلسی همچنان سکوت کرده است. مگان دوست سابق خود را به پذیرفتن پول هورس از Tory متهم کرد و او را در آلبوم جدیدش صدا کرد ، چیزی که وکلای Tory آن را رد کرده اند.

با وجود اینکه هنوز پرونده قضایی علنی پیرامون این وضعیت وجود دارد ، جایی که توری باید مدت طولانی در زندان به سر ببرد در صورت اثبات جرم ، کلسی سرانجام در قالب سابقه مخالفت با مگان صحبت می کند. در حالی که بسیاری این را برای توری مفید می دانند ، اطلاعات جدید ارائه شده در این آهنگ می تواند برای پرونده مضر باشد ، همانطور که بسیاری نظریه پردازی می کنند.

https://www.youtube.com/watch؟v=_VRHyp0hilw

توییتر به خاطر آهنگ جدید کلسی دیوانه شده است و این به خاطر ضبط “اتر” جدید نیست. زایمان وی در بیشتر موارد س questionال برانگیز است و او قطعاً همان کاریزما را ندارد که مگان داشته باشد ، اما کلسی برخی از موارد را که مردم در نظر می گیرند ، می گوید ، اطلاعات جدید را وزن می کند و می تواند تأثیر بگذارد.

برخی از افراد اظهار می دارند كه با آهنگ كلزی این احتمال وجود دارد كه كلزی باج گیری شود و از طرف دیگر Tory را از یك نوار جنسی كه احتمالاً لو رفته است ، باج گیری كند. دیگران استدلال می کنند ، زیرا کلسی تیراندازی به دوست خود را انکار می کند ، حتی واضح تر اینکه Tory عامل ماشه بود.

سرانجام همه روشن خواهند شد … امیدواریم.

برخی از واکنشها را در زیر بررسی کنید.